Mildam 1 - VV Oosterlittens 1 (zon)

Mildam 1 - VV Oosterlittens 1 (zon)

Deze zondag speelt Littens tegen Mildam. De ploeg in het wit-zwart staat 6e op de ranglijst met 9 punten uit 6 wedstrijden. Na een goede start van de competitie verloor de ploeg uit Mildam vorige week op bezoek bij Renado. Nummer 12 Oosterlittens liet vorige week zien dat het op de weg terug is met een gelijkspel tegen Akkrum. Beide doelpunten werden gemaakt door middenvelder Gerrit Rinze Stremler. Gerrit Rinze heeft nu 62 goals voor Littens 1 gemaakt en passeert hiermee de legendes Edward Terra & Jan Pieter Hoekstra op de topscorers allertijden lijst. Over topscores gesproken, Rykhelt Smink zit voor het eerst sinds maanden weer bij de wedstrijdselectie. Na een lange reeks blessures is de man van glas of de Baaiumer Arjen Robben weer terug op het voetbalveld.

Bij Mildam  komen de doelpunten voornamelijk van Sylvan Reilman, die een hattrick tegen Nieuweschoot maakte. Daarnaast weet ook good-old Harmen Wagenaar zijn goals mee te pikken. Laatste ontmoeting tussen de ploegen eindigde in een ruime overwinning voor de ploeg uit Mildam. Wanneer Littens tegen deze ploeg wel weer drie punten kan pakken, kan het een mooie sprong maken op de ranglijst. De 12e plaats is namelijk een plaats waar Oosterlittens liever niet staat.

Wedstrijd-nummer

J. Boerema

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Wissel
De Wissel 2 A
8454KT MILDAM

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: