Club van 100

Bestuursleden Club van 100

De Club van 100 is een club van mensen, bedrijven, keten etc. die de voetbalvereniging een warm hart toedragen. Jaarlijks maken zij 100 gulden (€ 45,-) over en ontvangen van ons een kleine attentie.

Met het geld wordt het jeugdvoetbal van de voetbalvereniging gestimuleerd. Zo wordt bijvoorbeeld de jeugdtrainer grotendeels door de Club van 100 betaald en ontvangt de jeugdcommissie ieder jaar een flinke donatie.

Hiernaast een overzicht van het huidige bord met namen van leden van de Club van 100. Het is zowel mogelijk om met je eigen (bedrijfs)naam op het bord te staan als met een zelf bedachte, creatieve naam.

Voorbeelden van cadeaus welke leden van de Club van 100 hebben ontvangen zijn: autoshirtjes, een pet, muts of een blocnote. Ieder jaar wordt geprobeerd om de leden van de Club van 100 een originele VVO-attentie te geven.

Lid worden van de Club van 100 is mogelijk door een e-mail te sturen naar [email protected] of door één van onderstaande personen te benaderen.

Als lid van de Club van 100 heb je inspraak over het te besteden geld.
Mocht je ideeën, vragen en /of opmerkingen hebben, kun je mailen naar [email protected]

Vriendelijke groet,

Club van 100