Sponsorclub VVO

Doelstelling van de sponsorclub V.V. Oosterlittens is het verwerven van extra financiele armslag voor onze vereniging. De sponsorclub probeert dit te verwezenlijken door de schakel te zijn tussen V.V.O. en het lokale bedrijfsleven.

Sponsormogelijkheden binnen V.V.O zijn:

Teamsponsoring
Teams kunnen worden gesponsord met kleding, met daarop uw bedrijfslogo. Dit is mogelijk op wedstrijdkleding, maar bijvoorbeeld ook op trainingspakken, sporttassen, etc.

Reclamebord-sponsoring
Op ons hoofdveld kunnen rondom het veld reclameborden worden geplaatst. Eventueel is er ook ruimte buiten het hoofdveld, bijvoorbeeld aan de ballenvangers, bij de entree of bij de kleedboxen.

Advertentie-sponsoring Club TV in de sportkantine
VV Oosterlittens heeft een eigen tv in de sportkantine waarop middels narrowcasting het programma, de uitslagen en de standen van alle teams worden weergegeven. U kunt als ondernemer ruimte kopen in dit programma om uw bedrijfslogo  te presenteren of zelfs een advertentie te laten afspelen.

Wedstrijdsponsoring
Bij thuiswedstrijden van het eerste elftal kunt u wedstrijdsponsor zijn. De wedstrijdbal wordt dan door u aangeboden. Als tegenprestatie wordt uw bedrijfsnaam in het programmaboekje genoemd, en hangt er gedurende het gehele seizoen een bordje met uw naam daarop in de kantine van V.V. Oosterlittens

Internetsponsoring
De meest moderne manier van sponsoring is nu ook mogelijk bij V.V. Oosterlittens. Uw bedrijfslogo kan worden geplaatst op onze website. Vraag de commissie naar de mogelijkheden.

Club van 100
Dit is een club van zowel particulieren als bedrijven die de voetbalvereniging een warm hart toedragen. Jaarlijks maken zij 100 gulden (€ 45) over en ontvangen van de club een attentie. Met het geld wordt het jeugdvoetbal van de vereniging gestimuleerd.
U krijgt een vermelding op het club van 100 bord in de kantine.

Commissieleden sponsorclub:
Jacob Miedema