Nieuwe topscorer senioren VVO: Wat krijgt Bokke Harmen Stremler tegenwoordig door de Brinta?

8 februari 2023 13:15

Lang stond de naam van Gerrit Rinze Stremler bovenaan de topscorerslijst. Met 10 doelpunten in de eerste seizoenshelft was hij de topscorer bij de senioren van VVO. Echter, sinds dit weekend moet hij genoegen nemen met een tweede plaats. Nota bene oudere broer Bokke Harmen is hem voorbij gestoken op de ranglijst. Met 11 doelpunten is Bokke Harmen de nieuwe topscorer!

Hoewel BH voor de winter nog maar 4x het doel trof, is hij na de winter niet te houden: 7 doelpunten in 3 wedstrijden. Met als grote uitschieter zijn VIJF! Doelpunten in de 11-2 overwinning op Harlingen dit weekend. Zou hij in de winterstop hebben geoefend, zou de Wammerter Roadrunner nieuwe schoenen hebben of zou hij tegenwoordig wat extra Brinta krijgen van Antje? Het antwoord moeten we u helaas schuldig blijven. Mocht iemand de oorzaak van de succesformule weten, dan graag even melden bij de andere aanvallers van VVO 😉.

Wanneer men de topscorerslijsten van VVO bekijkt, lijkt de ene Stremler dan ook iets zelfzuchter dan de andere. Waar Gerrit Rinze al 5 assists gaf bij het eerste, staat er bij Bokke Harmen nog geen assist op zijn naam. Bij Littens 3 worden echter er geen assists ingevoerd. 11 doelpunten in een wedstrijd, dat levert ook al het nodige administratieve werk op.

Komende week de eerste mogelijkheid voor GR om zijn oudere broer weer bij te halen. Waar BH met Littens 3 in actie komt (uit) tegen koploper LAC Frisia, lijkt GR fit te zijn en in actie te komen met Littens 1 tegen de lastige laagvlieger Wilper Boys (14u in Littens).

IMG-20221003-WA0014.jpg
Bokke Harmen Stremler