Johan Hempenius nieuw Lid van verdienste VV Oosterlittens

2 februari 2023 15:45

Op de algemene ledenvergadering werd Johan Hempenius benoemd tot Lid van verdienste van VV Oosterlittens. Johan is al lange tijd betrokken bij de jeugd van de club. Van 2011 tot 2022 was Johan intensief betrokken bij de jeugdcommissie en nog altijd draagt hij zijn steentje bij. De laatste jaren heeft Johan zich veel bezig gehouden met de overstap van jeugdleden naar de seniorenteams en neemt hij actief deel aan de seniorencommissie. Vorig jaar nam Johan afscheid van de jeugdcommissie en daarom besloot het bestuurd dat dit een mooi moment is, om hem voor te dragen als Lid van verdienste en de algemene ledenvergadering heeft hier unaniem mee ingestemd.

Vanuit het bestuur willen we Johan bedanken voor zijn tijd en inzet en hopen nog lang van hem als vrijwilliger te kunnen genieten. De bloemen heeft Johan al in ontvangst genomen, het aandenken voor op de schoorsteenmantel volgt nog.
IMG-20230121-WA0004.jpg