Evert Rodenhuis nieuw Lid van verdienste VV Oosterlittens

2 februari 2023 15:30

Op de algemene ledenvergadering werd Evert Rodenhuis benoemd tot Lid van verdienste van VV Oosterlittens. Evert is al meer dan 16 jaar betrokken bij de club als materiaalman. Samen met Sjirk draagt hij al jarenlang zorg voor onze velden en materiaal. Lijnen kalken, goals en speelvelden gereedmaken, aanspreekpunt bij de bestuurskamer of het ontvangen van tegenstanders… het is bijna teveel om op te noemen. Vanuit het bestuur werd Evert voorgedragen als Lid van verdienste en de algemene ledenvergadering heeft hier unaniem mee ingestemd.

Vanuit het bestuur willen we Evert bedanken voor zijn tijd en inzet en hopen nog lang van hem als vrijwilliger te kunnen genieten. De bloemen heeft Evert al op de vergadering in ontvangst genomen, het aandenken voor op de schoorsteenmantel volgt nog.

IMG_20211215_180757_838.jpg20230120_213121.jpg