Stem nu op VV Oosterlittens in de RABO-app

13 september 2023 14:00

Leden van Leeuwarden-Noordwest Friesland brengen van 4 tot en met 26 september hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Stemmen kan in de RABO app en via internet bankieren.
Hoe je dat doet? Open de RABO-app op je telefoon en het "Club-support" komt gelijk in beeld. Of ga naar het tablad "service", dan zie je een icoontje met een trofee en "ClubSupport stemmen". Dan zoek je naar VV Oosterlittens en kan je op nog twee andere verenigingen stemmen. Het spreekt eigenlijk voor zich en kost nog geen minuutje van je tijd.

VV Oosterlittens heeft momenteel 287 leden. VV Oosterlittens vervult een belangrijke rol in het sportieve en sociale leven van veel mensen in de omgeving. De 287 leden komen namelijk niet alleen uit Easterlittens, maar VV Oosterlittens heeft haar leden in de dorpen: Winsum, Baaium, Wjelsrijp, Spannum, Baard, Jorwert, Mantgum, Britswert, Reahûs, Wommels, Itens, Hilaard, Weidum, Easterwierrum, Ried, Bears, Jellum, Wiuwert, Húns, Leons, Hinnaard, Dronrijp, Tzum, Heerenveen en Oosterbierum.

Graag willen we nieuw trainingsmateriaal aanschaffen voor onze jeugd, zodat zij volop kunnen genieten van de trainingen en zich optimaal kunnen ontwikkeling, zowel sportief als sociaal.

Je vindt ons ook op de website van Rabobank: https://www.rabo-clubsupport.nl/leeuwarden-noordwest-friesland/stemmen/details/345458-vv-oosterlittens?zoekterm=Oosterlittens