Spannend slot van de wedstrijd

VV Oosterlittens JO11-2

Zeerobben JO11-2

Jan Smid (schot)
Jelte Smink (schot)

6 april 2024 10:30

C. Sietsma

Onder fantastische weersomstandigheden mocht de 11-2 zaterdag thuis aantreden tegen het ons o zo bekende Zeerobben.
Het voltallige 12 koppige team was ook vandaag weer aanwezig.
Geweldig hoe iedereen zich ook iedere week weer inzet tijdens de trainingen.
Jammer, dat dit er vandaag niet helemaal uit kwam in de wedstrijd.
We waren niet goed bij de les en het tempo lag laag... Hierdoor kreeg Zeerobben veel te veel ruimte en zij kwamen terecht op een 0-2 voorsprong. We missen helaas nog een penalty en dan is het fijn dat het rust is.
Er moest dus zeker wat gebeuren in de tweede helft.
We begonnen na de ranja veel sterker dan daarvoor. Dit werd dan ook beloond met twee prachtige doelpunten!
Nu hebben we de smaak te pakken. We creëren hele mooie kansen, maar helaas ronden we deze niet af.
Als Zeerobben dan vanuit een corner de 2-3 binnen schiet, volgt er nog een billenknijpende slotfase. Maar de bal valt maar niet tussen de palen, wat mede de verdienste is van de Zeerobben - goalie.
Nog even het benoemen waard, is de fantastische leidende Tjibbe Tom! Hij heeft zich spontaan aangeboden om de wedstrijdleiding op zich te nemen en deed dit zeer verdienstelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Volgende week de uitwedstrijd tegen LSC.
We maken er weer een mooie wedstrijd van en wie weet vallen de doelpunten dan iets gemakkelijker.