Belangrijke tweede helft voor de JO11-2

Jelte Smink (schot)

3 februari 2024 10:30

C. Sietsma

De thuiswedstrijd tegen het ons bekende Zeerobben staat vandaag op het programma.

Het verlies van vorige week willen de jongens graag rechtzetten en dus zijn ze allemaal helemaal fit! Jan heeft andere sokken én schoenen aangetrokken, want die blaren waren niet prettig... Ook Rowan treedt vandaag aan met hele mooie nieuwe (voorafgaand aan de wedstrijd) sneeuwwitte voetbalschoenen.

Cees begint eerst als spelbegeleider en wordt in de tweede helft afgelost door onze altijd inzetbare Meinte. Geweldig Meinte!

Het publiek is vandaag weer volop aanwezig, super!

We beginnen de wedstrijd plat tegen de wind in. VVO hoopt dat we daar met name in de tweede helft profijt uit kunnen halen.

Over de eerste helft kunnen we vrij kort zijn… Het blijft 0-0 en dat had zomaar anders gekund, want in het tweede deel van de deze eerste helft hadden we wel héle mooie kansen. Echter gaan alle ballen naast de goal.

De jongens krijgen in de rust een peptalk en ze gaan vol goede moed het veld op voor een mooie tweede helft.

En het werd een hele mooie tweede helft!

De jongens gingen goed overspelen en wisten elkaar prima te vinden. Nu mocht er dan ook wel gescoord gaan worden en gelukkig, dat geschiede!

De jongens kregen mee van de leiding dat als de kans zich voor deed ze snoeihard op het doel moesten gaan schieten. Dat is aan de jongens van de 11-2 wel toevertrouwd, 1-0, 2-0…

Zeerobben kwam nog wat terugdoen, 2-1.

Maar eigenlijk kwam VVO niet meer in de problemen.

De wedstrijd eindigde in een 5-1 overwinning! Super gespeeld! Op naar de volgende partij, we genieten langs de lijn!

De doelpuntenmakers: Jan (3), Wybe en Jelte S.