De 'VVO 11-2-trein' dendert voort

It Hynstewaed 1
8835XC
EASTERLITTENS

Nadat vorige week de wedstrijd tegen SDS was afgelast, mochten de mannen het zaterdag thuis opnemen tegen nummer 5 op de ranglijst Hielpen.

De mannen hadden er heel veel zin in en dat is het allerbelangrijkst. Vol enthousiasme zitten ze in de kleedkamer en na een kort praatje gaan ze lekker warm lopen op het veld.

Meinte nam het fluiten op zich en deed dit in onze ogen keurig. Al zijn de meningen aan de kant van Hielpen ietwat verdeeld…

De jongens kregen 1 belangrijke opdracht mee het veld in, overspelen. Zorg dat jullie elkaar weten te vinden in het veld. Dit is nog wel eens lastig voor de mannen van de 11-2. Maar aldoende leren we.

Al snel blijkt dat Hielpen een uitstekende verdediging in het veld heeft staan en het duurt dan ook wel een dikke 10 minuten voor de doelpunten beginnen te vallen.

Achterin houden we ook goed stand en het mag gezegd worden, we spelen allemaal heel goed over.

We vinden elkaar prima in het veld en het is een feestje om te zien hoeveel plezier we in het veld hebben.

We gaan de kleedkamers opzoeken bij een stand van 5-0 in ons voordeel.

Eigenlijk hebben we niet veel toe te voegen, lekker blijven ballen met elkaar!

Na de pauze gaan we eigenlijk in het zelfde stramien verder.

Er worden hele mooie kansen gecreëerd en dat is belangrijk. Het afronden kan hier en daar beter, maar dat we elkaar zo goed weten te vinden, is geweldig!

De wedstrijd eindigt in een mooie 8-1 overwinning.

De doelpunten werden gemaakt door: Wybe en Jan (beide 3), Rowan en Tjalling.

Maar misschien waren de gegeven assist nog wel veel belangrijker ;-).

De 11-2 blijft ongeslagen en spelen komende zaterdag al vroeg (om 8.45 uur) de laatste wedstrijd tegen Zeerobben in Harlingen!
Het zou geweldig zijn als ze ongeslagen najaarskampioen worden, dus bent u in de gelegenheid... Kom vooral even langs!