VVO4 keert met legen handen naar huis

Middelzeelaan 6 A
8931AK
LEEUWARDEN

Na een verdiende en zwakke nederlaag van 8-2 moesten de mannen van Bavius Smink zich weer opscherpen tegen hetzelfde Friesland.
De training was goed, maar de afwezigheid van Hedzer, Simon R en professor Wytze zorgde voor een creatieve opstelling.
De start was veelbelovend, maar meneer Rasta zorgde uit het niets voor een 0-1 voorsprong.
Wingback Duco zorgde voor een verdiende 1-1 en de wedstrijd was los!!!
Keeper Sipco speelde fantastisch, maar kon niet voorkomen dat VVO4 met eem 3-1 achterstand de kleedkamer bezocht.
In de 2e helft moest de knop om, maar de knop was lastig te vinden. Dit resulteerde in een penalty, maar super Sico keerde de strafschop!!!!
Met nog 20 minuten te gaan was het Siebe die de spanning terugbracht in de wedstrijd. Het geloof was terug, maar meneer rasta maakte al snel de 4-2.
Veteraan Cees maakte van vele vele vele coaching woorden ook eens daden. BAM! 4-3 en de wedstrijd was weer spannend.
De flow was er helemaal, want zelfs Jan maakte de 4-4. Publiek op de banken, file bij crystallic en een wanhopig Friesland.
Rein kon zijn emoties niet bedwingen en pakte 2x geel in 1 minuut. Ook een prestatie, maar niet waar je trots op bent.
De deksel kwam keihard op de 👃, want het werd 5-4 in de extra.

Met Jelle Jan Leijenaar als trainer woensdag en een zwaarbevochten wedstrijd, gaat VVO4 met veel moed naar Vlieland.
Wil je aanwezig zijn op het eiland? De wedstrijd start zondag 13 maart om 13:00 op Vlieland.