Bekeravontuur VVO4 lijkt in duigen te vallen, ondanks geweldige comeback.

Friesland 3 (zon)

Friesland (volley)
Assist: Daniël Rob
Cees Sietsma (schot)
Cees Sietsma (corner)

Mannen beker reserve zondag poulefase Groep 2 37

11 september 2022 11:00

A Engbers

Met goede moed en vele katers begon VVO4 aan haar tweede wedstrijd tegen Friesland3. 10:15 aanwezig in de box was iets te optimistisch, maar ondanks een beroerde Wytze stond er een fitte selectie. De scherpte ontbrak met de start, want Friesland kwam na drie minuten al op 0-1. VVO kreeg vervolgens de betere kansen, maar het doelpunt viel weer aan de andere kant. Vlak voor rust kwam er een mooie crossbal van Friesland3 (al noemt Cees dit geen crossbal) en Jacob dacht dat zijn tegenstander ergens op Wammert stond, helemaal kwijt.. 0-3… rust… bekeravontuur voorbij….
In de 2e helft ging Cees naar voren en Sjoerd naar achteren. De balans kwam terug in het team en Yannick liet zien dat hij ook binnen het veld kan prikken. De kleinste man van het veld Klaas Gerrit zorgde al snel voor de 4-2. De moed was helemaal terug en Cees deed waar hij voor gehaald is. Hij zorgde voor de 4-3 én de 4-4. Ongekend!! VVO was amper uitgevierd en daar kwam toch de 4-5. Toch bleef VVO4 sportief en speelden ze de bal uit toen de tegenstander op het veld lag. Friesland dacht vervolgens de 4-6 te scoorden en alle emoties kwam naar boven. Ad deed het enige juiste en fluite af. 4-5… In theorie kan VVO nog door in de beker, maar dan moeten ze donderdag met 5 goals van Dronrijp2 winnen. Dit werd drie jaar geleden 20-0 voor Dronrijp, dus het grootste wonder van de historie moet plaats gaan vinden. Graag tot donderdag 18:30 in Littens.