VVO-nieuws

Update werkzaamheden trainingsveld

Gisteren, 16 mei 11:30  BV Sport is druk bezig met het trainingsveld van VVO. meer »

Vanaf donderdag 23 mei: worstenverkoop voor VVO!!

Gisteren, 16 mei 10:00  Op 23, 24 en 25 mei komen de leden van Voetbal vereniging Oosterlittens langs de deur om droge worsten te verkopen. De afgelopen jaren verliep de verkoop van de droge worsten hard, dus wees er snel bij! Ben jij niet thuis of ben je bang dat je verkopers mist? Stuur dan Doede Ottema even een berichtje!meer »

Donderdag 16 mei: Info-avond zaterdag/zondagvoetbal 20u

11 mei 15:15  Binnen het amateurvoetbal is het een veelbesproken onderwerp: de overgang van veel clubs naar het zaterdagvoetbal. Ook binnen onze club speelt dit onderwerp en zijn de meningen verdeeld. Om met elkaar hier over te spreken, vragen te beantwoorden en met elkaar het gesprek hierover aan te gaan wordt er op donderdag 16 mei een informatie avond gehouden over dit onderwerp. meer »

Geert Engbers schoolvoetbaltoernooi 2024