Anna de Roo bezorgt gebroeders Stremler huiswerk

9 april 2023 11:00

Lang stonden de gebroeders Stremler bovenaan de topscorerslijst van VVO. Stond de ene week Gerrit Rinze bovenaan, de andere week werd hij voorbij gestreefd door broer Bokke Harm. Sinds vandaag (8 april) hebben ze voorlopig het nakijken. Anna de Roo van MO17-1 prijkt bovenaan de lijst.

De bliksemschicht van Baard bezorgt menig verdedigster van Franeker, Harlingen, Joure, Sneek, Akkrum en omstreken, het nakijken en vele nachtmerries. Verschillende atletiekverenigingen hebben al geïnformeerd naar de diensten van Anna, maar Anna blijft de MO17-1 trouw. “Als ze éénmaal op de brommer is, is ze niet te stuiten en geeft ze iedereen het nakijken”, aldus coach Jelle.

Een aantal weken geleden had Anna een spierblessure, maar ze lijkt nu fitter dan ooit. “Mijn honger is nog niet gestild. De gebroeders Stremler kunnen zich maar klaarmaken voor een spannende ontknoping”, aldus Anna. Met nog 7 wedstrijden te gaan, met op 22 april de topper thuis tegen de nummer 1 SC Joure MO17 (aanvang 12.00 uur), is er nog van alles mogelijk.
IMG-20230409-WA0000.jpg
Anna de Roo (foto: Romy Postma)