De Wilper Boys 1 (zon) - VV Oosterlittens 1 (zon)

Komende zondag neemt VVO 1 het in De Wilp op tegen De Wilper Boys. Een uitwedstrijd net over de grens, want hoewel De Wilp net achter Ureterp en Bakkeveen ligt, ligt het dorp in de provincie Groningen. De Littensers hebben wat goed te maken van vorige week. Ondanks een sterk eerste half uur, kreeg het voor rust vier goals tegen en was het duel tegen DTD eigenlijk al beslist. Enkele fouten werden keihard afgestraft door DTD en uiteindelijk werd het, enigszins geflatteerd, maar liefst 1-6.

De Wilper Boys namen het op tegen VV Akkrum. De uitwedstrijd verliep ongeveer gelijk als VVO-DTD en zo verloor de ploeg met maar liefst 6-0. De Wilper Boys speelden vorige jaar ook al in de 3e klasse B en werden 11e. In de nacompetitie werd er toen gewonnen van FC Harlingen en zo werd lijfsbehoud veilig gesteld. Het heeft er echter alle schijn van dat de ploeg uit Groningen dit jaar weer in de onderste regionen zal spelen. VVO is dit jaar van plan om het zichzelf niet weer zo lastig te maken als vorig seizoen en daarom zal er gewonnen moeten worden in De Wilp. De ploegen speelden al eens eerder tegen elkaar. In een winters oefenduel werd het 3-1 voor de Littensers. Een belangrijk duel om de drie punten te pakken, dus wees er bij en support de mannen in De Wilp!

Wedstrijd-nummer

A. Mansouri

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Wilper Boys
Plantsoen 9 A
9367PG DE WILP GN

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: