VV Oosterlittens 1 (zon) - Thor 1 (zon)

VV Oosterlittens 1 (zon) - Thor 1 (zon)

Super Sunday in Oosterlittens. Na de wedstrijden van VVO 4 en VVO 2 is het de beurt aan het 1e elftal van VVO. Vandaag is SV THOR 1 de tegenstander. Een zeer belangrijk duel tussen de nummer 12 en 13 van de ranglijst, waarbij het verschil 2 punten in het voordeel van VVO is. THOR behaalde in oktober in twee weken bijna al haar punten door overwinningen op Nieuweschoot en VVO, daarna werd er alleen tegen Gorredijk een puntje gehaald. VVO haalde vorige week een prima resultaat door ondanks 8 geblesseerde basisspelers, met 1-1 gelijk tegen de nummer 3 Read Swart. Met een grote kans voor Rense Jan, Geert, Anne Jent, Hessel, Paulus en Simon was een overwinning ook wel terecht geweest voor de Littensers. Deze week dinsdag kwamen er weer 3 spelers uit de lappenmand terug op het trainingsveld.

Wat minder rooskleurig lijkt, zijn de laatste resultaten tegen THOR. De laatste vier duels tegen THOR gingen allemaal verloren. De heenwedstrijd leverde een zure nasmaak op, want hoewel VVO de kansen en het betere spel had, wist THOR met 3 kansen en 3-0 te winnen. Yob Bos (108) is de man die de goals moet maken bij THOR, waar men vaak met een 5-4-1 opstelling speelt. Al met al een belangrijke pot voor VVO waarbij de ploeg alle support goed kan gebruiken!!

Na afloop is er draaiend rad en live muziek in de kantine van de Swingingstars en een DJ. Dus we hopen jullie ook na de wedstrijd te zien in de kantine!

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Hoofd

Wedstrijd-nummer