VVO4 toont karakter en boekt eerste uitoverwinning in Jirnsum

Irnsum 2 (zon)

...
... (schot)
Jan van der Veer (intikker)
Yannick Strobl (intikker)

21 november 2021 10:30

E.S. de Jong

Sportpark De Bining
Gravinnewei 3
JIRNSUM

Na een scherpe conditie training onder leiding van Cees Sietsma waren er 18 spelers van VVO4 aanwezig voor de uitwedstrijd tegen Jirnsum. Een duel waarbij de mannen zonder de trouwe aanhang speelde.

De biertjes waren zondagochtend (al dacht Daniël dat het zaterdag was) bij veel spelers nog niet uitgewerkt. Na 28 minuten stond het 3-0 voor Jirnsum en het gemis van de supporters was merkbaar. Het leek een dramatische dag te worden... Maar toen kwam DE omslag.

Rein stuurde Jasper op de brommer, waardoor Jan keurig de bal binnen tikte. Nog geen minuut later benutte Sjoerd Messi de strafschop en zochten de spelers de kleedkamer op met een 3-2 achterstand.

In de tweede helft werd de conditie training zichtbaar, want Jirnsum kon niks anders dan verdedigen. Yannick schoot de bal keurig in de winkelhaak en de 3-3 was een feit. Wat een comeback!

Een paar prachtige reddingen van Sipco hield VVO4 in de wedstrijd en met nog 5 minuten op de klok leek het een puntje te worden.

Yannick liet zijn voeten weer spreken en gaf een voorzet uit het boekje. Sjoerd kopte de bal keurig binnen, waardoor VVO4 de volle buit meenam naar huis!!!

Sjoerd is nu topscoorder van VVO en met veteraan Cees blijft VVO4 ongeslagen.

Aankomende zondag (28 november) spelen de mannen 10:30 thuis tegen Sneek Wit-Zwart en deze wedstrijd kan vanuit de skybox (kantine) worden bekeken. We rekenen op uw steun tijdens deze topper.