VV Oosterlittens 1 (zon) - De Wilper Boys 1 (zon)

VV Oosterlittens 1 (zon) - De Wilper Boys 1 (zon)

Een belangrijk duel voor de Littensers: thuis tegen de Wilper Boys. Vorige week werd prima gevoetbald en hard gestreden bij DTD, maar na 90 minuten stond de ploeg met lege handen. Zonde, want met het zware programma van de komende weken hadden de punten enorm welkom geweest voor de ploeg. Want met Dronrijp en Oerterp op het programma, zal er deze week gewonnen moeten worden van Wilper Boys. Één voordeel ten opzichte van vorige week, want de wintersporters sluiten wel weer aan bij de selectie.

De ploeg uit Groningen kreeg vorige week nog flink klop op eigen veld van VV Akkrum. Waar de uitwedstrijd al in 6-0 eindigde, eindigde het duel vorige week in 2-6 voor Akkrum. Toch is De Wilp een geduchte tegenstander want eerder dit jaar won de ploeg al van Oerterp en speelde het gelijk tegen DTD. Ook Oosterlittens had het lastig in Groningen, maar wist uiteindelijk de drie punten over de streep te trekken. De Wilp is vol in gevecht met Bakkeveen en Geel Wit voor handhaving. Bij De Wilp komen de doelpunten voornamelijk van één man: Niels van der Veen (12 goals). Sterker nog, hij was in zijn eentje bijna goed voor de helft van alle Wilper goals (25 goals). De aanvaller met nummer 10 wist ook al tegen Oosterlittens te scoren, in de laatste minuut maakte hij namelijk de 1-2 met een bekeken kopbal. Belangrijk voor Littens om alle zeilen bij te zetten, want er zullen drie punten gepakt moeten worden.

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

veld 1 - Hoofd

Wedstrijd-nummer