Renado 1 (zon) - VV Oosterlittens 1 (zon)

Renado 1 (zon) - VV Oosterlittens 1 (zon)

Een wedstrijd die je jaarlijks kunt markeren op de wedstrijdagenda: Renado – VVO. Een wedstrijd waar een garantie op goals lijkt te zijn, en waar het na afloop altijd gezellig is. In het heenduel was Littens overduidelijk de sterkere en kwam het met 3-0 voor tegen de St. Nyksters. Toch liet het de bezoekers nog terugkomen tot 3-2 en werd het in de slotfase billenknijpen. Renado lijkt de laatste wedstrijden overigens in goede doen, want na een ruime nederlaag bij Oerterp werd er 4-4 gespeeld tegen Friesland en werd er thuis gewonnen van Gorredijk (3-1). Belangrijke punten voor de ploeg, want het staat op de 8e plaats en dat betekend net boven de streep van de nacompetitie. Hiervoor staat het slechts 1 puntje voor op Geel Wit.

Littens staat een 6 punten voor op Renado en staat op een mooie 5e plaats. De ploeg speelde vorige week knap gelijk tegen VV Oerterp (1-1), doelpunt werd gemaakt door Gerrit Rinze. De wedstrijd tegen VV Renado betekend ook de start van de laatste periode. Mocht VVO zichzelf nog een mooi doel willen stellen en een goede serie kunnen neerzetten… dan zou de ploeg de strijd met Akkrum en Gorredijk aan kunnen gaan voor de laatste nacompetitie plek en misschien wel de 3e periodetitel. Te beginnen bij Renado, gevolgd door de wedstrijden tegen Gorredijk en Akkrum. Dat klinkt leuk, maar aan de andere kant zijn we ook nog niet veilig en staan we slechts 7 punten voor op de nacompetitieplekken voor handhaving. Er telt dus maar één ding, en dat zijn de 3 punten zaterdag.

De aftrap van het duel is zaterdagmiddag om 17:00. Op verzoek van Renado spelen we op zaterdag, want na het grote succes van ons oktoberfest wordt er zaterdag St. Patricksday gevierd in de kantine van Renado. Het beloofd een volle bak te worden want de Littensers komen met ruim 50 man richting St. Nyk. De 50 persoonsbus zit al vol, maar men kan altijd in de auto naar St. Nyk natuurlijk.

Wedstrijd-nummer

J Reints

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark Renado
Groenendal 47
8521LJ SINT NICOLAASGA
tel. 0513-431910

Toon routebeschrijving

Stand verloop